میدونید چرا من استخر نمیرم؟



نظرات شما عزیزان:

مليكا
ساعت17:03---13 آبان 1394
آخونده بالا منبر میگفت

اگه زنی حامله از کنار باغی رد بشه

از روی هوس حتی یه دونه انار بخوره قطعا بچش دزد میشه... .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حالا من موندم اونی که سکوی نفت رو دزدید مادرش چی خورده بوده؟؟؟
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخ


خیار سبز جونت ناعمه
ساعت22:36---10 مهر 1394
سلاممممممممم به ابجی گلم خوبی ؟ من خوبم الحمدلله چخبرا ؟ من تیزهوشان قبول شدم اخرش
خب خوش میگذره ؟ دلم برات ی ذره شدههههههههههه
پاسخ:ایول بابا دمت گرممممممممممممممممممممممممم من نمونه قبول شدم توش موندممممممم نامردا انگار اسیر گرفتن کتاب های تست 500 صفحه ای میدن انتظار دارن یه شبه حلش کنی نکنی: اخراج.. پدرمونو در میارن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 5 مهر 1394 | 1:33 | نویسنده : شيرين |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.